torsdag den 19. februar 2015

Seniortræf 2015 - onsdag den 20. maj i Vamdrup Arena Syd

Endnu engang bliver der afholdt seniortræf.

I år sker den 20. maj 2015 i Arena Syd, Vamdrup - det er fra klokken 10 - til 16.

Temaet for årets seniortræf er "Gør livet til en fest" - jeg synes det er et fantastisk tema og glæder mig til at se hvad der bliver budt på af festligheder.

Jeg har hørt fra pålidelige kilder, at underholdningen i år er fra "Neighbours". Hvis du endnu aldrig har været til Seniortræf kan du se billeder fra 2014 HER
_____________________________________________________________________

Ældresagen har også skrevet Seniortræffet i deres kalender, da de selvfølgelig også har en stand - du kan se Ældresagens opslag HER.
_____________________________________________________________________

Det er Ældrerådet i Kolding Kommune, der hvert år i maj måned inviterer til Seniortræf. Der plejer at være mellem 1.500 og 1.700 deltagere.

På programmet serverer Ældrerådet noget for enhver smag, det er Rådgivning, fællesspisning, konkurrencer, messestande, underholdning og meget mere - alle er velkomne.

Se meget mere om hvem Ældrerådet er, og hvad de arbejder for HER



_____________________________________________________________________

Mine kollegaer og jeg vil også at være at finde derude - du skal kigge efter en stand med "IT og Ældre" - så kan du komme hen og få en snak, prøve en computer, møde en der får undervisning, måske deltage i en konkurrence - vi glæder os i hvert fald.

Der er lige lidt tid til endnu - så jeg skal prøve at huske at lave en reminder her på bloggen, et par uger før - håber I bliver ved med at følge med, og at vi ses i den virkelige verden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar